De aller fleste vet hva som kreves for å gå ned i vekt: 

 

Spise mer grønnsaker, proteiner og sunt fett. -> Mindre sjokolade og prosessert mat.

MEN... 

Det er ikke så enkelt som å bare spise kylling og grønnsaker til hvert måltid heller. 

 

Selvom du vet at det ville SIKRET DEG vekttap. 

 

En varig livsstilsendring krever noe mer enn at du klarer å følge en diett til punkt og prikke. 

 

 

Du vet de gangene du ikke klarer å motstå matsug eller søtsug, føles det vanskelig. 

 

Disse følelsene og ubehagelighetene er en viktig brikke. Lærer du deg å takle disse situasjonene ved å bruke mindre enn energi enn det du gjør i dag vil du finne noe som varer. 

 

Og ikke bare klare å motstå søtsuget i perioder du er motivert. De 3 stegene for å komme ditt får du her:

 

Det er tankesettet og falske sannheter som hindrer gode resultater.

 

2 eksempler på tabber og de 3 stegene som hjelper til et avslappet forhold til mat og vekt

 

Vi ser på forskjellen på å "bare" gå ned i vekt og en langvarig livsstilsendring.

 

Og dermed hvordan oppnå en vekt som holder seg nede uten at det må mobiliseres masse krefter og energi hver gang man er motivert. Men også holde vekta i perioder med mindre fokus på mat og trening.

 

Jeg vil få de 3 stegene fra "bare" vektnedgang til en varig livsstilsendring som ikke handler om mat eller trening

Neste visning starter om:

00

dager

00

timer

00

min

00

sek